کارواش نانو بخار سیار ماشین استیم

کارواش بخار سیار

راه اندازی کارواش بخار سیار و ارائه سرویس بخارشویی در محل مشتری با آخرین فناوری روز دنیا
کارواش بخار سیار ماشین استیم مجهز به دستگاه بخارشوی صنعتی با آخرین فناوری‌های روز دنیا، با امکانات گوناگونی نظیر بخار خشک، بخار مرطوب، آب گرم و … بوده و جهت مصارف مختلفی از جمله کارواش بخار، کارگاه‌های تعمیرات خودرو، کارخانجات صنعتی، شستشوی مبلمان و دیگر صنایع و مصارف به کار می‌رود. با کارواش بخار سیار ماشین استیم میتوان در محیط های بسته مثل پارکینگ نیز به شست‌وشوی اتومبیل پرداخت، چرا که بخارشوی صنعتی بر خلاف واترجت به پخش آلودگی و پاشش آب نمی انجامد.

کارواش بخار سیار و بخارشویی صنعتی سیار

کارواش نانو بخار سیارماشین استیم با بهترین کیفیت و گارانتی همراه با ارائه خدمات پس از فروش و تیم تبلیغاتی رایگان جهت جذب مشتری در خدمت شما مشتریان میباشد
کارواش بخار سیار ایده ای جالب برای راه اندازی شغلی با سرمایه ای اندک می باشد، در این شغل دیگر نیاز به اجاره و رهن مکان برای احداث کارواش ندارید.
با نصب کارواش بخار سیار ماشین استیم پشت خودروی باری خود، بازاری به وسعت کل شهر محل سکونت خود خواهید داشت. در این صورت قادر هستید که کارواش بخار صنعتی سیار داشته باشید. بنابراین مشتریان می‌توانند با یک تماس، سفارش شست‌وشوی خودروی خود با بالاترین کیفیت و کم‌ترین آب مصرفی را بدهند!
کارواش شما متعلق به تمام نقاط شهر خواهد بود. از ویژگی های بسیار مثبت کارواش سیار می توان به شستشوی خودرو در هر شهر و مکانی اشاره کرد.مشتریان زیادی به دلیل نداشتن وقت برای رفتن به کارواش منتظر شما هستند.

کارواش بخار سیار برای مشتریانی که وقت ایستادن در صف را ندارند یا تحمل ترافیک شهر برایشان مشکل است، مناسب می باشد. خانمها معمولا به دلیل مردانه بودن محیط کارواش کمتر به کارواش می روند ولی با استفاده از کارواش نانو بخار سیار ماشین استیم دیگر نیاز ندارند به کارواش مراجعه کنند و فقط با یک تماس با شما خیالشان از اینکه ماشینشان با بهترین کیفیت ممکن و با استفاده از کارواش بخارشور شستشو می شود و بدون اینکه پساب فاضلاب داشته باشد راحت است.

شما علاوه بر اینکه میتوانید به شستشوی ماشین بپردازید، میتوانید مشتریان دیگری که مربوط به شستشوی ماشین نیست پیدا کنید. از بخارشوی کارواش ماشین استیم می توانید برای ضد عفونی کردن اماکن بهداشتی ، تمیز کردن نمای ساختمان و مغازه ها و شستشوی دیوار و محیط آشپرخانه ها مخصوصا در ماه مبارک رمضان و محرم (برای هیئتها)که اکثر رستورانها و تهیه غذاها در حال نظافت می باشند کاربرد دارد.
همچنین درآمد کارواش بخار سیار به دلیل امکان سرویس دهی به پارکینگ‌های مجتمع های تجاری و مسکونی، مدرسه ها، هتل ها، آشپزخانه های صنعتی،بیمارستانها، کارخانجات و … بسیار بالا است و در صورت شناخت این مراکز از وجود شما به عنوان سرویس دهنده بخارشویی صنعتی در محل، روزانه درآمدی عالی را برای شما ایجاد میکنند. حتی بسیاری از ساختمان های مسکونی و ویلا ها برای شست‌وشوی دیوارها و کف محوطه و … به سرویس بخارشویی در محل نیاز دارند.

کارواش سیار چیست؟

در نسلهای قدیمی تر کارواش سیار، مخزنی پر از آب روی یک ماشین باری مثل نیسان یا وانت سوار میکردند و با استفاده از واترجت، به شست و شو و نظافت در محل می پرداختند. اما این مساله مشکلات زیادی به بار می آورد و نیز بازار آن هم بسیار محدود بود.

شست و شو با واترجت آلودگی زیادی برای اطراف و محل شست و شو به بار می آورد، و پاشش آب به اطراف بسیار برای مشتریان ناخوشآیند بود. همچنین واترجت به درد نظافت بسیاری از اماکن نمیخورد و نیز در محلهای سربسته نیز به دلیل الودگی اساسا امکان شست و شو در محل توسط کارواش سیاری که از واترجت استفاده میکرد نبود با ظهور تکنولوژی جدید بخارشوی صنعتی برای راه اندازی کارواش بخار سیار، که از آن با نامهایی نظیر نانو بخار شور صنعتی ، کارواش نانو بخار، بخارشوی نانو، دیگ بخار و نانوکارواش بخار نیز یاد میشود،

تمامی مشکلاتی که متوجه واترجت و شست و شو با آن بود رفع شد و فرصتی طلایی برای ایجاد کسب و کاری پر درآمد برای صاحبان کسب و کار کارواش بخار سیار ایجاد شد.

چگونه کارواش بخار سیار راه اندازی کنیم؟

در جواب این سوال باید بگویم وسایلی که مورد نیاز برای راه اندازی کارواش سیار یا کارواش در محل می باشد بصورت زیر است
به یک وانت نیاز دارید نظیر : پراید – پیکان وانت – آریسان – مزدا تک کابین و دو کابین – نیسان و … . دستگاه کارواش بخار سیار ماشین استیم نیاز به برق تکفاز دارد که میتوانید آنرا با استفاده از سیم سیار از مکانی که دارید شستشو انجام می دهید تامین کنید یا اینکه از موتور برق یا از اینورترهایی که برق ماشین را تبدیل به برق شهری می کنند استفاده کنید.کارواش در محل ماشین استیم نیاز به سوخت هم دارد که سوخت آن حتما باید گازوییل باشد.

معرفی کارواش بخار سیار

کارواش بخار سیار به صورت دیگ بخاری است که به همراه یک مخزن سوخت و شلنگ خروجی و تجهیزاتی مثل آن پشت یک ماشین باری مثل وانت پراید وانت نیسان و پیکان وانت نصب میشود. بخار با فشاری از حدود شش تا ده برابر در دیگ بخار ذخیره میشود.
سوخت این دستگاه به صورت گازوئیل، گاز شهری یا دوگانه سوز میباشد و بوسیله مشعل و با احتراق سوخت به تولید بخار و ذخیره آن در دیگ بخار می پردازد. بخارشو به صورت اتوماتیک عمل میکند و بوسیله هشدارهای پرشر کنترل که وظیفه ارزیابی فشار بخار دستگاه را به عهده دارد، از میزان فشار بخار با خبر میشود و هر زمان فشار بخار از میزانی معین کمتر شود، به صورت خودکار شروع به کار میکند و بخار تولید میکند و مخزن بخار را پر میکند.

کاربردها و بازار هدف کارواش بخار سیار

کسی که قصد راه اندازی کارواش بخار سیار را دارد، باید با تمامی بازارهای هدف و اماکن و کسب و کارهایی که میتوانند برای او به عنوان مشتری جلوه کنند، آشنا باشد. بخارشوی صنعتی سیار تنها به درد شست و شوی ماشین و اتومبیل ها نمیخورد، بلکه اساسا بخارشوی صنعتی در طیف وسیعی از صنایع و کارخانجات مورد استفاده میگیرد. از شست و شوی دیوارها ، ستون ها و جدولها گرفته، تا شست و شو و نظافت آشپزخانه های صنعتی، کارخانجات، مرغداریها، دامداری ها، اماکن متبرکه و … . در صفحه ویدئوهای کارواش بخار میتوانید چند نوع از استفاده از بخارشو برای شست و شوی ستونها و کف ساختمان ها و کارگاه ها را مشاهده کنید.
به خاطر شرایط شست و شوی بخارشوی صنعتی که هیچ آسیبی به بدنه و رنگ خودرو، و موتور و قطعات الکتریکی آن نمی زند، اکثر کسانی که خودروهای گران قیمت در اختیار دارند، علاقه دارند در ویلا یا ساختمان محل سکونتشان بوسیله بخار به شست و شوی خودروی خود بپردازند که این یک موقعیت ویژه برای تمامی کسانی است که کارواش سیار راه اندازی میکنند.
همچنین فرضا تمامی پارکینگها، تمامی ساختمان هایی که در طبقه همکف خود دارای پارکینگ هستند، تمامی برجها، مدرسه ها، ادارات و سازمانها که علاقه دارند به نظافت دیوارهای حیاط یا محوطه ساختمان خود یا ستونها و دیوارهای پارکینگ یا شست و شوی تمامی خودروهای پارکینگ به طور مثال در یک روز جمعه بپردازند میتوانند بازار هدف یک صاحب کارواش بخار سیار باشد.
در کل میتوان گفت در واقع قیمت دستگاه کارواش بخار سیار نسبت به درآمد آن بسیار ناچیز است و معمولا مشتریان در دو تا سه ماه کل سرمایه اولیه را بدست می آورند.

درآمد کارواش بخار سیار

شرکت ماشین استیم با توجه به تعدد مشتریان خود که دستگاه کارواش بخار سیار را تهیه کرده اند،برای این عزیزان کار ساخت تبلیغات و فیلمهای تبلیغاتی جهت معرفی کارخود به مشتریانشان انجام میدهد ، علاوه بر این اگر شما یک کارت ویزیت برای خود چاپ کنید که هزینه آن معمولا بین پانزده تا بیست و پنج هزار تومان به ازای حدود هزار کارت است، و بتوانید به موسسات، مدیران ساختمانهای شهر محل سکونتتان، برج داران، ساختمان سازان، صاحبان کارخانجات، مدیران مدارس و ادارات و همچنین تمامی کسانی که علاقه مندند بدون اینکه از منزل خارج شوند به نظافت خودرویشان بپردازند بدهید،

احتمالا آنقدر سرتان شلوغ خواهید شد که حجم قابل توجهی از مشتریان را رد خواهید کرد. بسیاری از شست و شوی دیوارها و ستونها و کف پارکینگها بصورت کنتراتی انجام میشود و مبالغ خوبی بابت آن پرداخت میکنند. مثلا بعضی مشتریان ما در تهران به صورت روزانه عددی بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بابت شست و شوی اماکن و دیوارها و کف دریافت میکنند،

و با توجه به کیفیت و قدرت دستگاه های برند ماشین استیم این امکان وجود دارد که کارهایی که به صورت کنتراتی برداشته میشوند را به سرعت به اتمام رساند و به دنبال کار بعدی رفت. مثلا شست و شوی یک خودرو در محل با بخارشوی صنعتی سیار ماشین استیم کمتر از یک ربع ساعت زمان میبرد و اگر یک پارکینگ دارای بیست عدد ماشین برای شست و شو باشد،

میتواند با احتساب زمان تلف شده بین هر شست و شو، در حدود شش تا هفت ساعت کل ماشین ها را مورد شست و شو قرار داد، و اگر به ازای هر خودرو تنها ۱۵ هزار تومان دریافت شود، میتوان در این زمان(کمتر از یک روز) به درامدی نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان رسید. ساختار و کیفیت دستگاههای ماشین استیم و استفاده از قطعات ایتالیایی میزان مصرف این دستگاه را به شدت کاهش داده است بطوری که با حدود ۱۵ لیتر گازوئیل میتوان ۲۵ ماشین را شست و شو داد.

مشکل برق کارواش بخار سیار

در مقاله رفع مشکل برق بخارشوی صنعتی سیار به این مساله پرداخته ایم. بصورت خلاصه باید گفت به دلیل بهینگی مصرف انرژی در دستگاه های ماشین استیم مشکل نیاز دستگاه بخارشوی صنعتی به برق حل شده است و این دستگاه برای روشن شدن مشعل میتواند از باتری ماشین بدون اینکه مصرف مداوم از آن داشته باشد استفاده کند. در واقع از باتری فقط برای روشن شدن مشعل استفاده میشود و تولید بخار توسط احتراق سوخت انجام می پذیرد. در دستگاه های دیگر غیر از برند ماشین استیم معمولا مشتری مجبور بود موتور برقی (به قیمت سه میلیون تومان) خریداری کرده و در کنار دستگاه قرار دهند. یا یک رشته سیم بلند بگیرند و به دنبال یک پریز بگردند در محلی که قرار است شست و شو انجام شود اما این مشکلات به دلیل طراحی مهندسی برند ماشین استیم رفع شده است و کار با دستگاه بخارشوی صنعتی سیارماشین استیم را آسان کرده است

مجوز کارواش بخار سیار

در حال حاضر هیچ قانون مشخصی برای مساله مجوز کارواش سیار وجود ندارد. یعنی نهادی نیست که به طور مشخص به صاحبان کارواش سیار ایراد کند و یا بر کسب و کار آنان نظارت کند، و این یک موقعیت و فرصت طلایی است که میتوان از آن برای راه اندازی یک کسب و کار پرسود با کمتر از ده میلیون تومان استفاده کرد.

معایب کارواش بخار سیار

ممکن است شست و شو با بخار در اوایل کار برای کارگران سخت باشد. به همین دلیل شرکت ماشین استیم با طراحی دوره های آموزشی تخصصی کارواش بخار، به همراهان خود یاری میرساند تا از ابتدای تاسیس کارواش بخار، به صورت کاملا حرفه ای و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود سرویس رسانی کنند.
همچنین کارواش بخار به دلیل استفاده از مخزن پرفشار برای نگهداری بخار، و استفاده از سوخت برای تولید این بخار، اگر دارای کیفیت لازم و قطعات مطمئن نباشد میتواند خطرآفرین و قابل انفجار باشد. متاسفانه در بعضی دستگاه های تولیدی در ایران از شیرهای نامرغوب، پرشر کنترلر های غیراستاندارد و مواردی دیگر از تقلب مشاهده میشود که احتمال انفجار دستگاه را افزایش میدهد.


بخار خشک قابلیت رفع کثیفی های شدید بدنه را ندارد و به همین دلیل به بخار مرطوب قابل تنظیم شدن نیاز داریم تا بتوانیم بدون استفاده از مواد شیمیایی و استفاده از واترجت، بطور کامل نظافت را انجام دهیم. ماشین استیم مفتخر است با استفاده از طراحی مهندسی خود، توانسته است دو خروجی بخار خشک سوپر هیت) و نیز بخار مرطوب قابل تنظیم را در یک دستگاه کارواش بخار واحد تعبیه کند. با این توضیح که بخار خشک (سوپر هیت) برای موتورشویی و توشویی خودرو استفاده میشود که رطوبت آن زیر ۵ درصد است و بخار مرطوب مخصوص شستشوی بدنه میباشد اگرچه سطح را خیس میکند اما پساب تولید نمیکند.
اگر قطع و وصل کردن بخار دستگاه کارواش بخار نیاز به دسترسی به خود دستگاه داشته باشد، کار در موقع شست و شو بسیار سخت تر میشود. در این حالت زمان شست و شو و نیز بخار هدر رفته افزایش پیدا میکند و به دلیل افزایش سختی قطع و وصل کردن، ممکن است کار با دستگاه هم دشوارتر شود.

به همین دلیل دستگاه های ماشین استیم با استفاده از انواع مختلفی از لنس ها و تفنگی های مخصوص به کاربر این امکان را میدهد که در هر زمان قطع و وصل بخار را انجام دهد و در واقع عملیات قطع و وصل بخار فقط با یک سوییچ الکتریکی انجام میشود. توجه کنید لنس تفنگی بخار با آب تفاوت دارد
موضوع وزن و ابعاد دستگاه کارواش بخار سیار یکی دیگر از معایب آن است ماشین استیم برای رفع این مشکل از دو راهکار استفاده کرده است:

الف) تولید دستگاه کارواش بخار به صورت عمودی که فضای کمتری میگیرد.
ب) استفاده از فناوری کوره آبی که علاوه بر افزایش کارایی و ظرفیت و فشار بخار دستگاه، وزن آن را کاهش میدهد.
عیب دیگر استفاده از دستگاه کارواش بخار جمع شدن رسوب در لوله های آب و بخار دستگاه بخار است که باعث کاهش کیفیت عملکرد دستگاه میشود. جهت رفع این مشکل باید از سیستم فیلتراسیون (استفاده از سختی گیرهای رزینی یا مغناطیسی) مخصوص آب استفاده کرد.البته این موضوع مختص به کارواش بخار نیست بلکه دارندگان واترجت و نسلهای قدیمی تر کارواش هم نیز باید آن را رعایت کنند.

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه